فرشید مثقالی کارگاه طراحی پوستر برگزار می کند

کارگاه آموزشی طراحی پوستر جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ١۵ تا ١٧ تیر زیر نظر فرشید مثقالی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی طراحی پوستر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به منظور ارتقای […]


کارگاه آموزشی طراحی پوستر جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ١۵ تا ١٧ تیر زیر نظر فرشید مثقالی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی طراحی پوستر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به منظور ارتقای هنرهای مکتوب بصری و اقلام تبلیغاتی سینمای ایران از ١۵ تا ١٧ تیر زیر نظر فرشید مثقالی برگزار می شود.

داوطلبان پس از ارسال نمونه‌ای از پوسترهای خود با کیفیت بالا به صندوق پستی الکترونیک دبیرخانه جشنواره (info@icff.ir)، با تشخیص و تایید فرشید مثقالی، مجاز خواهند بود تا در این کارگاه آموزشی حضور پیدا کنند.

متقاضیان تا دهم تیر فرصت دارند تا در این کارگاه ثبت نام کنند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در اصفهان، خیابان آمادگاه، رو به روی هتل عباسی، پلاک ۱۰۷، ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.icff.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۵۵۳۵ تماس برقرار کنند.