مدیرکل ارشاد گیلان در پیامی درگذشت «رضا نظری» را تسلیت گفت

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی «رضا نظری» را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت. به گزارش سینما خراسان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی «رضا نظری» را به جامعه فرهنگ و هنر […]


رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی «رضا نظری» را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش سینما خراسان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی «رضا نظری» را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«وَأَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَ أَبْکَی» (نجم، ۴۳)

«و هم اوست که می‌خنداند و می‌گریاند»

آن‌که می‌گرید یک درد دارد و آنکه می‌خندد هزار و یک درد…!

مهم نیست یک انسان چگونه می‌میرد، مهم این است که او چگونه زندگی کند.

«رضا نظری» به مرگ لبخند زد و او را شرمنده کرد! این هنرمند عزیز و کمدین محبوب و بی‌تکرار، با تمام ناملایمات و سختی‌هایی که روبه‌رو بود، خنده‌هایی از تهِ دل را به مردم هدیه داد. خنداندن، استعداد و لطفی بود که خداوند در دل مرحوم «رضا نظری» نهاد و او نیز به‌درستی و زیبایی هرچه تمام از آن بهره بُرد و دامان خود را به هجو و ابتذال، آلوده نکرد.

اینجانب به نوبه خود، این ضایعه دردناک را به خانواده آن عزیز و جامعه هنری کشور و استان گیلان تسلیت عرض می‌کنم و آرزو دارم که وسعت صبر خانواده و دوستان رضا نظری عزیز، به اندازه دریای غمشان باشد.