«نسخ» به تئاتر هامون رسید/ تدارک مراسم ختم برای موش مرده

نمایش «نسخ» به کارگردانی امیرحسین غفاری از ۲۵ آذر ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه هامون آغاز می کند. به گزارش سینما خراسان، نمایش «نسخ» نوشته امید غفاری و طراحی و کارگردانی امیرحسین غفاری اجرای عمومی خود را از امروز ۲۵ آذر ماه در تماشاخانه هامون آغاز می کند. گروه نمایش «چشبود» درباره شکل […]


نمایش «نسخ» به کارگردانی امیرحسین غفاری از ۲۵ آذر ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه هامون آغاز می کند.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «نسخ» نوشته امید غفاری و طراحی و کارگردانی امیرحسین غفاری اجرای عمومی خود را از امروز ۲۵ آذر ماه در تماشاخانه هامون آغاز می کند.

گروه نمایش «چشبود» درباره شکل گیری این اثر نمایشی نوشته است: «شروع پروسه تمرین با یک طرح اولیه آغاز شده و در این روند متن اجرا با رویکرد آزمون و خطا به موازات تمرین و به کمک بازیگران کامل شده است. هدف گروه، رسیدن به فضایی منحصر به فرد، ترکیب بندی در تصاویر و مواجهه بدن بازیگر بدون کلام است. در ایده اجرایی این نمایش دیالوگ ها ضبط شده و از بلندگوهای سالن پخش‌ می شود.»

داستان نمایش درباره خانواده‌ای است که موش خانگی شان مرده و در تدارک مراسمی برای او هستند.

این اثر نمایشی برگزیده دهمین جشنواره دانشجویی تئاتر سوره است و برنده تندیس کارگردانی برای امیرحسین غفاری، تندیس بازیگری مرد برای صادق مرادی، تقدیر نمایشنامه نویسی، تقدیر طراحی لباس برای سینا ایرانپور و تقدیر طراحی صحنه برای امید غفاری و امیرحسین غفاری شده است.

حمیدرضا بداغی، صادق مرادی، مریم نجار، بردیا رحیمی، لنا غریفی، سارا رستم بازیگران نمایش «نسخ» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: مهدی حسین زاده، مدیر صحنه: سویل جعفری، دستیار صحنه: امیرحسین اربابی، اتاق فرمان: محمد امین افشار، طراح لباس: سینا ایرانپور، طراحان صحنه: امید غفاری، امیرحسین غفاری، طراح صدا و آهنگساز: وصال جواهری، طراح نور: امیرحسین غفاری، طراح گرافیک: مهدی دوایی، ساخت تیزر: محمد نوحی.

این نمایش از ۲۵ آذر تا ۱۳ دی ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه هامون به صحنه می رود.

تجربه پیشین این گروه، نمایش«عشق ثگی» بود که سال گذشته در عمارت نوفل لوشاتو اجرا شد.