نمایشنامه «آتمن» خوانش می‌شود

نمایشنامه «آتمن» به کارگردانی علیرضا دستمالچی ۱۹ بهمن در فرهنگسرای گلستان خوانش می‌شود. به گزارش سینما خراسان، نمایشنامه «آتمن» به کارگردانی علیرضا دستمالچی شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۰ در فرهنگسرای گلستان خوانش می شود. «آتمن» نمایشنامه ای است در چهار صحنه به قلم بهزاد صدیقی و برشی است از زندگی یک زوج که زندگی پر […]


نمایشنامه «آتمن» به کارگردانی علیرضا دستمالچی ۱۹ بهمن در فرهنگسرای گلستان خوانش می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، نمایشنامه «آتمن» به کارگردانی علیرضا دستمالچی شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۰ در فرهنگسرای گلستان خوانش می شود.

«آتمن» نمایشنامه ای است در چهار صحنه به قلم بهزاد صدیقی و برشی است از زندگی یک زوج که زندگی پر از دلهره و تشویشی داشته و رویدادهای جذابی را در زندگی خود تجربه می کنند.

نقش خوانی این اثر بر عهده سید ایمان مصلح، مهسا مشهدی عباس، شقایق فیضی و علیرضا یاساری بوده و دیگر عوامل آن عبارتند از نسترن تقی زاده صحنه خوان، شقایق نجاتی نوازنده، آرمان عاطفی مهر مدیر روابط عمومی، مهسا مشهدی عباس دستیار کارگردان و برنامه ریز و مریم امیری، رژین پناهی و هدیه دانایی عکاس.

فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک بوده و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.