«واریاسیون نوایی» منتشر شد/ تقدیم به هنرمندان موسیقی نواحی

«واریاسیون نوایی» عنوان تازه‌ترین اثر منتشر شده از سوی هوشنگ کامکار مدرس و آهنگساز مطرح موسیقی کشورمان است که با تقدیم به همه هنرمندان موسیقی نواحی کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دریافت ۱۹ MB به گزارش سینما خراسان، هوشنگ کامکار مدرس، پژوهشگر و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود واریاسیون […]

«واریاسیون نوایی» عنوان تازه‌ترین اثر منتشر شده از سوی هوشنگ کامکار مدرس و آهنگساز مطرح موسیقی کشورمان است که با تقدیم به همه هنرمندان موسیقی نواحی کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دریافت ۱۹ MB

به گزارش سینما خراسان، هوشنگ کامکار مدرس، پژوهشگر و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود واریاسیون «نوایی» را با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان منتشر کرد.

واریاسیون در موسیقی، شیوهٔ پایه‌ای است که بر مبنای تغییرات ملودی، هارمونی و کنترپوآنی بنا شده است. در این فرم آهنگسازی، دو یا چند قطعه را بر مبنای زمینه موسیقایی (تم) تصنیف می‌کنند که هر کدام از آن‌ها دارای بیان متفاوتی با دیگری است.

این هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی که طی سال‌های گذشته سرپرستی گروه پرطرفدار «کامکارها» را نیز به عهده داشته، واریاسیون «نوایی» را به همه نوازندگان و خواننده‌های موسیقی نواحی ایران تقدیم کرده است.

ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، نگار نوراد، کیوان نولاچینی، سیاوش کامکار، نیریز کامکار تار، امیرناصر رنجبر نوازندگان این قطعه هستند.