پخش «اعترافات با دور تند» به فیلمیران رسید/ پخش «وارش» از زمستان

احمد کاوری کارگردان سینما عنوان کرد که پخش فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» به فیلمیران و مدیریت علی سرتیپی رسیده است. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، احمد کاوری کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» دریافت و قرارداد […]


احمد کاوری کارگردان سینما عنوان کرد که پخش فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» به فیلمیران و مدیریت علی سرتیپی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، احمد کاوری کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» دریافت و قرارداد پخش آن را با فیلمیران بسته ایم از همین رو باید ببینیم شرکت پخش چه زمانی را برای اکران این فیلم مناسب می داند.

وی افزود: به نظرم به طور کلی امسال زمان مناسب اکران از دست رفته است با این وجود باید ببینیم دوستان پخش چه زمانی را مناسب تر می بینند.

کاوری با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: به تازگی کار ساخت سریال ۳۴ قسمتی «وارش» را به پایان رسانده ام که پیش از این «بهترین سالهای زندگی ما» نام داشت از همین رو قرار است این سریال در ابتدای فصل زمستان و بعد از پخش «فوق لیسانسه ها» از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

احمد کاوری پیش از این فیلم سینمایی نفوذی را با موضوع سیاسی – اجتماعی ساخته بود.