امکان عرضه محصولات فرهنگی در بیش از ۱۰۰ خانه تاریخی در مرکز تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امکان عرضه محصولات فرهنگی در ۱۰۰ خانه تاریخی مرکز تهران، وجود دارد و می‌توان برای آن برنامه ریزی کرد. به گزارش سینما خراسان، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح پهنه فرهنگی در میان انبوه خبرهای بد در این روزها فرصتی […]


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امکان عرضه محصولات فرهنگی در ۱۰۰ خانه تاریخی مرکز تهران، وجود دارد و می‌توان برای آن برنامه ریزی کرد.

به گزارش سینما خراسان، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح پهنه فرهنگی در میان انبوه خبرهای بد در این روزها فرصتی فراهم کرد برای ایجاد حال خوب گفت: اگر از تهرانی‌ها سوال شود که یکی از نمادهای شهر را نام ببرید از میان ۵ نماد دو نماد تئاتر شهر و تالار وحدت در این پهنه قرار دارد.

وی افزود: خاطرات اهالی فرهنگ و هنر در این منطقه بسیار زیاد است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود صدها خانه تاریخی باقیمانده از دوره قاجار و پهلوی گفت: ۳۶ خانه تئاتر کوچک و کتابفروشی در این محله وجود دارد.

حق شناس گفت: در شورای شهر تهران تلاش کردیم جلوی تخریب خانه‌های قدیمی را بگیریم چراکه این خانه‌ها خاطرات زیادی را یادآوری می‌کند و موجب روحیه دهی به شهروندان می‌شود.

وی افزود: امکان عرضه محصولات فرهنگی در خانه‌های تاریخی وجود دارد و می‌توان برنامه‌ریزی کرد.