توضیحات ناجا در خصوص توقیف« می خواهم زنده بمانم»

در پی توقیف سریال « می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا  در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه کرد. مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در پی توقیف سریال شبکه  نمایش خانگی« می خواهم زنده […]

در پی توقیف سریال « می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا  در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در پی توقیف سریال شبکه  نمایش خانگی« می خواهم زنده بمانم»  گفت:این سریال ایراد« ماهوی، شکلی» و «محتوایی» داشته و داستان فاقد مستندات و بر مبنای «تخیلات» و« رویا پردازی » نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است که مراتب به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ گردید. لذا علیرغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است . از آنجایی که در سکانس هایی از این سریال شبکه  نمایش خانگی، به پیشینه یک سازمان انقلابی و پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش نموده و با نادیده انگاری ایثار گری هایشان در این سریال  به جایگاه و کارنامه درخشان شان توهین نیز شده است که وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعدادی زیادی از بینندگان عزیز را فراهم آورده است.لذا ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.