حمید غلامعلی برای ارتحال امام(ره) خواند/ رونمایی از «زورق آفتاب»

نخستین موزیک ویدئو از آلبوم تصویری «روح‌الله» همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با عنوان «زورق آفتاب» منتشر شد. دریافت ۱۷ MB به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، موسسه فرهنگی هنری «کساء» در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران موزیک ویدئو «زورق آفتاب» را به کارگردانی محسن طهرانی و […]


نخستین موزیک ویدئو از آلبوم تصویری «روح‌الله» همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با عنوان «زورق آفتاب» منتشر شد.

دریافت ۱۷ MB

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، موسسه فرهنگی هنری «کساء» در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران موزیک ویدئو «زورق آفتاب» را به کارگردانی محسن طهرانی و صدای حمید غلامعلی منتشر کرد.

در این قطعه که در موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمینی (ره) تهیه شده محسن طهرانی کارگردان، حمید غلامعلی خواننده، احسان کاویانی آهنگساز، حجت‌الاسلام احمد کمساری شاعر، وحید اختری تنظیم کننده و موسسه فرهنگی هنری «کساء» تهیه کننده عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

محسن طهرانی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «کساء» پیش از این در گفتگو با سینما خراسان درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این موسسه توضیح داده بود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، یک آلبوم موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) با نام «روح‌الله» تا پیش از خردادماه سال جاری به سفارش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری کساء منتشر می‌شود. در این آلبوم که همراه آن چند موزیک ویدئو نیز تولیدشده، چهار اثر موسیقایی با حضور خوانندگان جوان و شناخته شده کشورمان تولید شده که فکر می‌کنم با توجه به موضوع و محتوا، هر یک از قطعات می‌تواند دربرگیرنده نکات متفاوت و جالب توجهی برای مخاطبان باشد.

«زورق آفتاب» با شعر حجت‌الاسلام علی کمساری با آهنگسازی احسان کاویانی و خوانندگی حمید غلامعلی، «صبح تبسم» با شعر امیر مرزبان، آهنگسازی آرش منصوری و خوانندگی حمید غلامعلی، «از یاد تو» با شعری از سیدحسین متولیان، آهنگسازی وحید اختری و خوانندگی کسری جوادی و «پیر میکده» با شعری از سیده فاطمه سادات موسوی، آهنگسازی وحید اختری و خوانندگی امیرحسین مدرس آثاری هستند که برای این آلبوم در نظر گرفته شده‌اند.»