نمایشگاه نقاشی «آهیخته» با اجرای یک پرفورمنس افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی های شیما مطلبی و خوزه آنتونیو دیازل با عنوان «آهیخته» با اجرای یک پرفورمنس در گالری شکوه افتتاح شد. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه انفرادی نقاشی شیما مطلبی به همراه آثاری از خوزه آنتونیو دیازل با عنوان «آهیخته» با اجرای یک پرفورمنس با همین نام جمعه ۲۳ فروردین ماه در گالری شکوه افتتاح […]


نمایشگاه نقاشی های شیما مطلبی و خوزه آنتونیو دیازل با عنوان «آهیخته» با اجرای یک پرفورمنس در گالری شکوه افتتاح شد.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه انفرادی نقاشی شیما مطلبی به همراه آثاری از خوزه آنتونیو دیازل با عنوان «آهیخته» با اجرای یک پرفورمنس با همین نام جمعه ۲۳ فروردین ماه در گالری شکوه افتتاح شد.

در این افتتاحیه و اجرای پرفورمنس، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، داریوش مودبیان، بهزاد خداویسی، جواد یحیوی، علیرضا جاویدنیا، رضا رفیع، داوود حیدری، سهراب هادی، هادی سیف و تهمینه میلانی حضور داشتند. این پرفورمنس به کارگردانی مازیار رضاخانی مدیر پیشین پردیس ملت و دبیر جشنواره فیلم پروین اعتصامی طراحی شده بود و بازیگرانی چون عاطفه بختیاری، سمیرا شاهنجرینی، نادیا شادمان و مژده یحیایی در آن به ایفای نقش پرداختند.

همچنین گروه موسیقی سپندارمز اجرای موسیقی این پرفورمنس را به عهده داشتند. این نمایشگاه با موضوع حمایت از طبیعت و محیط زیست تا ۲۸ فروردین در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ ادامه دارد.